Wednesday, June 2, 2010

Rindu Mulai Bertamu Di Hati

"NSK_TirakYesterday 11:33 PM

dah terbukti eh......so awak nak buat macamana ... supaya rindu saya ini terubat. esok.... adalah hari terakhir...... saya pasti akan rasa ketiadaan awak..10 hari tu.... ermmm :'(
"


Awak tanya saya nak buat macam mana...

jawapan saya: awak saya tiada jawapan untuk ini....

Saya tahu awak akan rasa separuh mati, saya sedar awak rasa kehilangan...Jangan risau awak...saya ada....rasai kehadiran saya melalui lagu2 kesukaan saya ya...dah,dah....buang rasa tu...jangan sampai menjejaskan aktiviti seharian awak yang lebih bermakna dr melayan rasa awak untuk saya tu.....INGAT Tu.....

Awak kat bawah ni lirik lagu ....tapi saya ubah mengikut kesesuaian ya :-)

RBR Kamu jangan nakal
NSK pergi sebentar Bukan untuk melupakan RBR
RBR jangan nakal Nanti NSK datang Bawa yang RBR pesan IngatanNSK untukRBR




Jika awak sunyi hayati lagu ini ya...
Deras hati ku berdetar
Di langit aku terlihatkanmu
Terang malam.... teman kita
Dengan angin meniup sayu
Ku petik gitar akustik ini
Dengan harapan dia mendengar
Melodi indah yang ku cipta
Hanya untuk luahkan rinduku padanya
Dan aku terus...
Menyanyi lagu ini untukmu
Walau berjuta mendengar
Lagu ini hanya untukmu
Arah hidup kita
Digambar bintang di angkasa
Dan berkelip melukis cinta
Terciptalah Lagu Kita
Melodi indah yang ku cipta
Hanya untuk luahkan rinduku padanya

1 comment: